هر چقدر تحمل کنی
درست ی روزی
تو همون لحظاتی ک به ادما نیاز داری
قیدشونو میزنی
از عزیزترین کس زندگیت بگیر ...برو تا اون ادم معمولیه زندگیت
شکستن غرورم حدی داره ...
حرفی نیست خیلیا میان و میرن ...ولی یکیشون برا همیشه میمونه ! من برا اون زندگی میکنم :) نه بقیه
دریا....ما را در سایت دریا. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 51